les diferents classes

Les quatre classes de l'escola són: la classe dels Peixos, la classe de la Lluna, la classe dels Ocells i la classe dels Cavalls.

A totes les classes distribuïm l'espai per racons de joc, adaptant aquests a les característiques de l'edat dels infants de cada grup.

Les joguines i materials de les classes es van renovant a mida que les necessitats dels infants ho requereixen, oferint als nens i nenes materials i joguines ben variades per tal de cobrir els seus interessos.

classe dels Peixos

Aquesta és la classe dels més petits de l'escola. Els nens i nenes tenen entre 4 mesos i 1 any d'edat.

La classe disposa d'un espai amb el canviador.

Els nens i nenes d'aquesta classe dinen, berenen i dormen en aquest espai.

Lluna b.jpg

classe de la Lluna

Aquesta és la classe dels nens i nenes que tenen entre 1 i 2 anys d'edat.

La classe disposa d'un espai amb el canviador.

Els nens i nenes d'aquesta classe dinen i berenen i dormen en aquest espai.

classe dels Ocells

Aquesta és la classe dels nens i nenes que tenen entre 2 i 3 anys d'edat. És un grup d'edat mixte.

Els infants més petits de la classe, que a partir del mes de gener fan els 2 anys d'edat encara estaran un curs més a la nostra escola, a la classe dels Cavalls.

Els nens i nenes de la classe dels Ocells dinen i berenen al menjador del passadís i dormen la migdiada a la seva classe.

Cavalls%2014_edited.jpg

classe dels Cavalls

Els nens i nenes d'aquesta classe tenen entre 2 i 3 anys d'edat.

Tots els infants d'aquesta classe en acabar el curs aniran a P3.

Els nens i nenes de la classe dels cavalls dinen i berenem junts amb els infants de la classe dels Ocells i dormen la migdiada a la seva classe.

Els espais de la classe són dinàmics i així que va avançant e curs també van canviant i evolucioinant els espais i els objectes.