IMG_20191129_132114.jpg

altres espais

sala de pscicomotricitat

La sala de psicomotricitat és un espai situat al pis de dalt on cada classe realitza la sessió de psicomotricitat un dia fix a la setmana. Compta amb dos espais ben diferenciats...l'espai tou amb matalassos de diferents mides, formes i gruixuts, i l'espai dur amb una estructura de fusta amb rampes i escales.

sala polivalent central

La sala central és un espai on sovint celebrem conjuntament alguna festa popular tots els nens i nenes i mestres de l'escola (nadal, castanyada, carnestoltes...).

Un cop celebrades les festes aquest espai ens ofereix la possibilitat de compartir-les amb les famílies de l'escola, a través d'una mostra de les imatges de vídeo gravades durant la celebració de les festes.

A aquesta sala  també ens trobem amb les famílies per fer les reunions de classe i durant el curs també podem oferir alguna xerrada a les famílies.

Aquest és un espai on també podem realitzar alguna activitat al llarg del matí (joc heurístic, audició, ballar...).

IMG_20190426_093645.jpg
20200302_165228.jpg

laboratori

Els primers anys de vida ,és quan la canalla té més curiositat, inquietud, ganes de saber, necessitat d'entendre, de preguntar com funciona, de plantejar-se com aconseguir un objectiu......els nens i nenes són científics i científiques?

Els nens i nenes amb la seva activitat, amb el seu joc fan un procés natural d'acostament al coneixement científic:  pensar, provar, repetir, comprovar, crear hipòtesis....manipulant material ben divers.

Aquesta sala està preparada per a que l'infant experimenti amb els diferents materials i objectes que els hi proposem. Material natural com fulles d'arbres, pinyes, pedres, branques del bosc....Material quotidià com taps d'ampolles, mocadors, material divers com llanternes, taula de llum, peces de fusta...sempre material de qualitat i ben cuidat.

Cada classe visita el laboratori un dia a la setmana i les activitats proposades estan molt lligades a la temàtica treballada durant la setmana o setmanes.

la cuina

L'escola disposa de cuina pròpia, on s'elaboren tots el plats del menú. Oferim una cuina de mercat, amb aliments variats i frescos.

Tenim un menú de petits (amb aliments triturats) i un menú de grans (amb aliments sòlits, a trossos).

Anem adaptant el menú dels infants més petits, introduint nous aliments a mesura que les famílies ens ho van indicant.

També oferim un menú adaptat per a tots aquells nens i nenes que pateixen alguna intolerància o al.lèrgia a algun aliment concret.

Podem adaptar el menú de manera puntual, quan les famílies ens ho comuniquen, a aquells infants que ho necessitin: règims laxans o astringents.

els patis

L'espai del pati es un espai de trobada i de relació entre tots els nens i nenes de l'escola. Si el temps ho permet gairebé cada matí sortim una estona al pati a jugar. Els nens i nenes més grans de l'escola també hi van una estona a la tarda, abans de berenar.

Tenim el pati tou on tenen sortida des de totes les classes amb la caseta i les caixes de plàstic pel joc símbolic. Les motos, patins i bicis pel joc motor i les pilotes i construccions gegants .

Al entrar a l'escola ens trobem amb el pati gran on hi tenim un sorral amb material per a jugar (galledes, pales, motlles, rasclets...) protegit amb un toldo; d'un espai (el teatret), on expliquem contes, ballem...i un petit hort. També hi tenim una caseta on guardem diferent material de neteja i jard¡neria, i també joguines (cotxes i motos grans, pilotes...).

Quan fa bon temps podem celebrar alguna de les festes populars al pati (com ara la festa de Sant Jordi, la festa de comiat dels nens i nenes que marxen de l'escola...).

el despatx

Aquest és un espai on organitzem i preparem la documentació necessària per a la gestió de l'escola: documents per a l'administració, documentació interna de les classes, per a les famílies...

El despatx és també un espai de trobada i acompanyament a les famílies en el moment de la formalització de la pre-inscripció i/o la matrícula en el nostre centre educatiu.

la sala de mestres

En aquest espai és on hi tenim els llibres de consulta i de coneixement per a les mestres i on hi guardem alguns documents de l'escola per tal de poder-los consultar sempre que calgui. La sala de mestres és també l'espai on duem a terme les reunions d'equip de manera periòdica. A més a més fem servir aquest espai com a menjador de mestres.

passadissos

A l'escola considerem tots els espais educatius, en tots ells l'infant troba diversos i diferents ambients, per jugar, experimentar, investigar, crear,compartir,aprendre i crèixer.