els espais

Tots els espais de l'escola són educatius, en tots ells l'infant troba diversos i diferents ambients, per jugar, experimentar, investigar, crear, compartir, aprendre i créixer

Els nens i nenes de l'escola estan agrupats en quatre grups d'edat diferents i cada grup forma part d'una de les quatre classes que tenim. A més a més, disposem de sales polivalents entre les quals hi ha la sala de psicomotricitat, un espai de trobada a l'entrada de l'escola i un laboratori, de dos patis, del despatx, de la biblioteca , del vestidor de les mestres i de cuina pròpia.

Tan al matí com a la tarda els familiars acompanyen i recullen als nens i nens a les seves classes, oferint l'espai i el temps on poder intercanviar informació puntual, concreta i individual de cada infant: com ha passat la tarda i la nit a casa, si cal que a l'escola tinguem en compte algun fet concret, com ha estat i s'ha sentit a l'escola, què ha fet, a què ha jugat...

Els infants de l'escola i les seves famílies tenen accés a tots els espais de l'escola. Les famílies en determinats esdeveniments i/o celebracions puntuals s'agrupen a l'espai destinat en cada ocasió per compartir-ho amb els infants i mestres de l'escola.

web 1.jpg